Zobacz teraz nasze bestsellery! Dołącz do szkoleń!

Szkolenia – sprzedaż i obsługa klienta

Szkolenia stacjonarne w siedzibie Twojej firmy

Szkolenia ze sprzedaży i mistrzowskiej obsługi klienta – umiejętności, które pozwalają sprzedawać bez wciskania i zaopiekować się klientem tak,
że chce do Ciebie wracać!

Wysyłałeś pracowników na szkolenia ze sprzedaży i obsługi klienta, a oni nadal nie potrafią ani domknąć sprzedaży. Ani nawet zaopiekować się klientem, którego już udało Ci się pozyskać... 

Spotykam bez przerwy zawiedzionych przedsiębiorców, którzy zainwestowali grube pieniądze w szkolenia sprzedażowe i szkolenia z obsługi klienta, a ich pracownicy nadal nie potrafią ani sprzedawać, ani załatwić reklamacji, ani nawet właściwie obsłużyć klienta. 

Pisanie skryptów i uczenie się ich na pamięć - to już chyba było, czyż nie? Wbijanie pracownikom do głowy gotowych formułek, których nawet nie są w stanie spamiętać? Sam wiesz, że efekty są mierne. Dlaczego? Bo skuteczna sprzedaż i mistrzowska obsługa klienta - to jak dwoje osób, które idą ze sobą za rękę. Rozmawiają ze sobą, flirtują, robią sobie przysługi... To romantyczna randka, która może zakończyć się pocałunkiem lub policzkiem. Czy wyobrażasz sobie WYMUSZANIE zgody na krok dalej? Tu potrzeba czegoś więcej niż tempe recytowanie skryptu i zmuszanie drugiej strony, by się zgodziła. 

Chcesz wiedzieć czego? Mamy dla Ciebie rozwiązanie!

Szkolenia ze sprzedaży i obsługi klienta skupione na umiejętnościach "miękkich", zamiast na mechanicznych, drętwych schematach. 

To nie tak, że Twoi pracownicy są niereformowalni, i że robią Ci na złość, kiedy uczestniczą w szkoleniach, za które płacisz, a następnie... wszystko robią tak samo, jak dotychczas. Jest kilka sytuacji, w których nowa wiedza spływa po człowieku jak po kaczce.

  • gdy "nie dotarło" i nie zapamiętałeś
  • gdy nowa wiedza Cię nie przekonuje
  • gdy nie masz motywacji, by wdrażać nowe rzeczy

Nawet się nie spodziewasz, jak wiele rzeczy może się kryć pod tym, że Twoi pracownicy - mimo dotychczasowych szkoleń - nadal nie potrafią dobrze sprzedawać i obsługiwać klientów. Nawet nie wiesz, jak wielką szkodę Twojej firmie robią przekonania Twoich pracowników, których sami sobie nie uświadamiają. Jak ma działać sprzedaż i obsługa klienta, jeśli Twoi ludzie jadą jak samochody na zaciągniętym hamulcu?!

To się zmieni po moim szkoleniu. Wezmę byka za rogi!

Wyszkolę Twoich pracowników na ekspertów sprzedaży
i obsługi klienta w ekspresowym tempie!

Zamów szkolenie ze sprzedaży i obsługi klienta. Przeprowadzę je w Twojej firmie.

Przekonaj się, jak Twój biznes się rozwija dzięki umiejętnościom "miękkim" Twoich pracowników!

Co zyskasz, zamawiając moje szkolenia?

Wiedza i praktyka, które przynieszą ZYSK!

Głębsze rozumienie procesu sprzedaży i tego, co decyduje o sukcesie.

Umiejętności pozwalające sprzedawać więcej dotychczasowym klientom.

Odzyskiwanie klientów, którzy przestali u Ciebie kupować.

Umiejętność prawdziwego zaopiekowania się klientem.

Trudny klient - wiedza JAK sobie z nim poradzić.

Jak sprawić, by klienci polecali Cię innym i pisali pozytywne opinie.

Szkolenia stacjonarne w Twojej firmie – co możemy dla Ciebie zrobić?

Więcej "domkniętych" sprzedaży

Twoi handlowcy zaczną wreszcie "domykać" sprzedaż – bez wymuszania i taniej manipulacji. 

Uporządkowanie procesu sprzedaży

Koniec z przypadkowością. Ułożymy Twoją sprzedaż w proces, w którym wszystkie elementy będą się wzajemnie wspierać.

Optymalizacja czasu pracy handlowców

Ułożymy sprzedaż w Twojej firmie w taki sposób, aby handlowcy, którym słono płacisz, przestali tracić czas na sprawy niezwiązane ze sprzedażą.

Umiejętności "miękkie" pracowników

Nauczymy Twoich pracowników rozmawiać z klientami i rozwiązywać problemy za zasadzie "win - win". Twoja firma tylko na tym zyska.

Odpowiadanie na reklamacje

Pokażemy Ci zupełnie inne spojrzenie na reklamację i nauczymy Cię, jak rozwścieczonego klienta przemienić w Twojego najwięszego fana.

Kultura języka i savoir-vivre

Czasem samo to wystarcza, by rozmowa potoczyła się inaczej i zakończyła sprzedażą. Ale to nie tylko świadomość, że maila nie zaczyna się od "Witam!". To filozofia, która buduje głębszą relację z klientem.

Jak będzie wyglądać nasza współpraca?

Wysłuchamy Cię z uwagą

Porozmawiamy o potrzebach Twojej firmy, o oczekiwaniach i celach biznesowych. Wspólnie wybierzemy typ i zakres szkolenia, które najlepiej sprawdzi się w Twoim biznesie i nada firmie kurs na sukces.

Przygotujemy spersonalizowane szkolenie

Szczegółowo zapoznamy się z Twoim produktem/usługą, stroną internetową i materiałami marketingowymi. Przyjrzymy się uważnie, jak sprzedają i jak obsługują klientów Twoi pracownicy. Wykorzystamy te informacje jako przykłady w szkoleniu, czyli będziemy pracować na “żywym organizmie”. To oznacza dla Ciebie błyskawiczne efekty, które nie przyszłyby, gdyby to była tylko teoria.

Zmienimy Twoich pracowników w mistrzów sprzedaży i obsługi klienta

Twoi pracownicy dostaną szczegółowe wskazówki. Być może będą zaskoczeni tym, że ich słowa czy działania można odbierać zupełnie inaczej niż sądzili. To będzie znakomita lekcja, która sprawi, że sami będą chcieli się zmienić. 

Po szkoleniu uczestnicy otrzymają certyfikaty. Twoja firma otrzyma gratis 2 godziny konsultacji online związanych z tematyką szkolenia.

Szkolenie się skończyło i co dalej? W razie pytań, jesteśmy tu dla Ciebie! Nie zostawimy Ciebie, ani Twoich pracowników z pytaniami, jeśli pojawią się po szkoleniu. Zapewniamy 2 godziny darmowych konsultacji, do wykorzystania w ciągu 2 miesięcy od zakończenia szkolenia. 

Zamień pracowników w supersprzedawców
i ekpertów obsługi klienta!

Jeśli potrafisz o czymś marzyć, to potrafisz także tego dokonać.
Walt Disney
x

Pliki Cookies

Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookies, aby dostosować treści do Państwa preferencji oraz optymalizować działanie serwisu. Klikając "Akceptuję Cookies", wyrażają Państwo zgodę na użycie wszystkich rodzajów plików cookies.