Dowiesz się, dlaczego Twoja strona generuje mało konwersji (np. zakupów, leadów lub kliknięć).
Czy Twoi klienci niczym Czerwony Kapturek zbaczają ze ścieżki zakupowej i porzucają koszyki? Wychodzą ze strony bez podjęcia żadnego działania? Kluczą i błądzą, aż w końcu uciekają – a wraz z nimi uciekają pieniądze, które mogłeś zarobić. Nasz audyt UX pomoże Ci sprowadzić Czerwonego Kapturka prosto do celu - do sfinalizowania transakcji!
Zdarza Ci się wejść na stronę internetową, na której z trudem możesz znaleźć to czego szukasz, przyciski są małe, opisy niedokładne a ważne informacje gdzieś ukryte… Przy próbie zakupu pojawiają się dziwne okienka, a po dodaniu do koszyka cena okazuje się inna niż była w ofercie…
Nic dziwnego, że szybko rezygnujesz z zakupów, w panice uciekając z takiej nieprzyjaznej użytkownikowi strony!
A jeśli Twoi klienci właśnie tak postrzegają Twoją stronę? Konwersje pikują w dół, a zamiast zakupów pojawiają się wyjścia ze strony po upływie kilku sekund.
Nawet najmniejszy błąd, najmniejsza trudność na którą natrafi klient, może go zdenerwować. I spowodować że NATYCHMIAST opuści Twoją stronę i zapewne więcej tam nie wróci.
Nikt dziś nie chce tracić cennego czasu na błądzenie i zgadywanie, gdzie są ukryte potrzebne informacje.
Błądzenie jest rzeczą ludzką… ale nie w sklepie internetowym!
Twoja strona internetowa MUSI być funkcjonalna i intuicyjna. Ścieżka zakupowa musi być atrakcyjna, prosta i przejrzysta.
Gdy już Twoi klienci trafią na Twoją stronę, nie możesz zostawić ich samych. Skieruj ich tam, gdzie chcesz, aby dotarli: do koszyka, do formularza kontaktowego, do pobrania poradnika. Prowadź ich za rękę, żeby nie musieli błądzić i zbaczać ze ścieżki zakupowej. Spraw, by zakupy były dla nich łatwe. I motywuj ich potajemnie, by kliknęli "Kupuję!".
Audyt UX pozwoli Ci uzyskać ten cel. Wykryje wszelkie problemy i pomoże zoptymalizować stronę, tak, żeby stała się przyjazna użytkownikom i generowała maksymalne konwersje.
Dowiesz się co zrobić, żeby utrzymać klientów na stronie i rozpalić w nich chęć do zakupu. W tym celu musisz rozstawić żołnierzy, którzy będą budować Twoją wiarygodność, utrzymywać uwagę klientów i motywować ich do zakupu. Ale w taki sposób, by CHCIELI dokonać zakupu, a nie czuli się do tego przymuszani.
Poprowadź swoich klientów za rękę prosto do koszyka.
Zmotywuj ich, by kliknęli "Kup teraz", a nie tylko oglądali.
Audyt UX / konwersji dostarczy niezbędnych danych i rekomendacji, które pozwolą na skuteczną optymalizację Twojej witryny lub / i sklepu internetowego. Koniec z błądzeniem na stronie. Czas na bodźce, które doprowadzą do finalizacji zamówień.
Nasi eksperci przeprowadzą wnikliwą analizę funkcjonalności, elementów tekstowych i graficznych oraz testy technologiczne. Przetestują i sprawdzą wszystkie elementy, które mają znaczenie z punktu widzenia użytkownika i wpływają na konwersję.
Odnotujemy wszystkie problemy i elementy wymagające poprawy. Zidentyfikujemy krytyczne błędy i znajdziemy wąskie gardła, które sprawiają, że klient ucieka ze strony bez dojścia do celu.
Wszystkie wyniki analizy UX/konwersji Twojej strony przedstawimy w obszernym, szczegółowym raporcie. Będziesz zaskoczony, jak wiele aspektów Twojej strony można ulepszyć!
Kluczowym elementem audytu są wnioski i zalecenia. Otrzymasz od nas szczegółowe rekomendacje zmian, które należy wdrożyć, aby poprawić doświadczenie użytkownika i zwiększyć konwersję.
Najwyższy standard użyteczności, który możesz osiągnąć, wdrażając zalecenia z audytu UX/konwersji wprowadzą Twój biznes na wyższy poziom.
Na podstawie wyników analizy zaproponujemy gotowe rozwiązania, które możesz wdrożyć na swojej stronie. Możemy kompleksowo wdrożyć zalecenia na Twojej stronie lub udzielimy wskazówek, jak możesz wprowadzić poprawki we własnym zakresie. Wspólnie ustalimy zakres współpracy.
Znasz swoją stronę internetową od podszewki, nawigujesz po niej bez żadnych problemów i doskonale wiesz, gdzie trzeba kliknąć, żeby uzyskać potrzebne informacje. Jednak inne osoby mogą Twoją stronę odbierać zupełnie inaczej – skoro tutaj trafiłeś, to zapewne zdajesz sobie z tego sprawę i chcesz dowiedzieć się, dlaczego Twoja strona może mieć słabą konwersję. Podczas niezobowiązującej rozmowy telefonicznej lub spotkania on-line chętnie porozmawiamy o Twojej stronie internetowej i dowiemy się, jakie są Twoje oczekiwania odnośnie naszej współpracy.
Nasi eksperci dokładnie zbadają Twoją stronę internetową w poszukiwaniu “sabotażystów”, którzy utrudniają Twoim klientom przejście przez wyznaczoną ścieżkę zakupową. Wykryjemy każdy, nawet najmniejszy problem i zidentyfikujemy krytyczne błędy, które mogą mieć ogromny wpływ na decyzje Twoich klientów.
Po szczegółowym zbadaniu Twojej strony internetowej z punktu widzenia użytkownika opracujemy dokładny raport, w którym znajdziesz elementy wymagające poprawy oraz możliwości optymalizacji. Często nawet drobne zmiany na stronie pozwalają znacznie poprawić współczynnik konwersji i zwiększyć zyski.
Chcesz wiedzieć, co ulepszyć, aby Twoja strona prowadziła użytkownika prosto do celu i wyzwala w nim chęć zakupu?