Szkolenie z Karin Blignault to niesamowite przeżycie. Jej podejście do konia i jeźdźca to sedno tego, czego można oczekiwać od profesjonalisty. Miałam wrażenie, jakbym dostała do ręki „instrukcję działania koni”. Początkowo uczestniczyłam w szkoleniu jako słuchacz, ta część uświadomiła mi, jak kruchym „narzędziem” w naszych rękach jest koń, ile błędów popełniamy i ilu rzeczy musimy się nauczyć, by nasza komunikacja była choćby poprawna. Szkolenie praktyczne otworzyło mi oczy na własne działanie. Zrozumiałam, że wszelkie zmiany muszę zaczynać od siebie, bo tylko gdy ja proszę prawidłowo, mój koń może prawidłowo odpowiedzieć na moją prośbę o dobry i elastyczny ruch. Uważam, że w szkoleniu z Karin powinni wziąć udział zarówno jeźdźcy, jak i instruktorzy/trenerzy. Ci pierwsi odkryją inny świat, w którym człowiek i koń mogą tworzyć układ oparty na wzajemnym szacunku i zrozumieniu. Zaś osoby nauczające jazdy konnej zobaczą, że można uczyć w sposób jasny i przyjazny, i że wówczas nauka jest przyjemnością.
Organizacja szkoleń jeździeckich to ważny obszar działalności wydawnictwa „Świadome Jeździectwo”. Stanowi element realizowania misji firmy, jaką jest promowanie etycznego i zgodne z biomechaniką treningu konia, oraz skutecznego szkolenia jeźdźców. W ramach współpracy zaproponowaliśmy pomoc w organizacji szkoleń z Karin Blignault w ośrodku MAR-ROM w Wałsnowie. Poznaj efekty!
Szkolenia – organizacja:
Zorganizowanie szkoleń ujeżdżeniowych z Karin Blignault, światowej klasy trenerką jeździectwa z RPA w Ośrodku Jeździeckim MAR-ROM w Wałsnowie miało na celu:
- Ułatwienie dostępu do wysokiej jakości treningów osobom z województwa świętokrzyskiego – „biała plama” na mapie szkoleń ujeżdżeniowych w Polsce.
- Zwiększenie zysków poprzez sprzedaż szkoleń i książek, oraz rozpoznawalności marki „Świadome Jeździectwo” w Polsce.
Rozwiązania dla biznesu:
Szkolenia jeździeckie z wybitnymi trenerami z zagranicy przynoszą „Świadomemu Jeździectwu” zarówno zyski ze sprzedaży miejsc, jak i wydawanych książek. Ich celem jest również popularyzowanie marki, filozofii firmy oraz wszystkich jej produktów i usług. Organizacja szkoleń wchodziła w skład usługi consultingowej związanej z realizacją projektu unijnego – poznaj szczegóły.
Aby osiągnąć zakładane rezultaty w ramach projektu wykonano następujące działania:
- Pozyskano wysokiej jakości ośrodek jeździecki na zasadzie współpracy barterowej jako miejsca organizacji szkolenia.
- Zgromadzono wiarygodne informacje dotyczące miejsc noclegowych dla kursantów (każde miejsce zostało sprawdzone).
- Zorganizowano catering na wszystkie dni szkolenia.
- Stworzono witrynę internetową Karin Blignault, na której zamieszczono najważniejsze informacje o trenerce:
- Zamieszczono informacje o szkoleniu w mediach społecznościowych, na stronach internetowych; wykorzystano również „marketing szeptany”.
- Zapewniono transfer szkoleniowca z lotniska do hotelu.
- Zorganizowano nagłośnienie na czas szkolenia.
- Zapewniono profesjonalny przekład symultaniczny.
- Wykonano redakcję materiałów merytorycznych dla uczestników.
- Znaleziono sponsorów, którzy ufundowali nagrody dla kursantów w zamian za reklamę.
- Podczas szkolenia zapewniono miejsce na stoisko z książkami wydawnictwa „Świadome Jeździectwo” oraz jego profesjonalną obsługę.
- Nawiązano współpracę z lokalnymi i ogólnopolskimi mediami, które relacjonowały wydarzenia.
Efekty:
- Łącznie w okresie współpracy w zorganizowano w ośrodku MAR-ROM w Wałsnowie pod Radomiem cztery szkolenia w następujących terminach:
- 11-13.06.2013
- 07-09.06.2013
- 19-21.10.2012
- 12-14.06.2012
- uzyskano zakładane zyski ze sprzedaży miejsc na szkolenia
- zwiększono zyski poprzez sprzedaż książek w trakcie szkoleń, w tym książki autorstwa Karin Blignault pt. Biomechanika ruchu konia dla jeźdźców
- zbudowano wśród odbiorców świadomość, jak istotna jest znajomość biomechaniki ruchu konia i wypromowano osobę trenerki – Karin Blignault – w Polsce
- stworzono artykuły i reportaże dla branżowych czasopism hipologicznych – „Konia Polskiego”, „Końskiego Targu”, „Świata Koni”, zwiększając wiarygodność firmy
- pozyskano nowych klientów i sympatyków marki „Świadome Jeździectwo”.
Dodatkowym efektem współpracy było nawiązanie serdecznej relacji z właścicielami ośrodka MAR-ROM, którzy podczas szkoleń nieustannie zaskakiwali pracowników „Świadomego Jeździectwa” i uczestników niespodziankami tworzącymi niesamowicie przyjazną atmosferę podczas szkoleń.